又番到韓國既遊記了~

今次係想講下位於弘大既Trick Eye Museum~

不錯的地方喔!!

地圖可以click入呢度喔~ 按我

其實係弘大2號出口,好易到嫁咋:D

 

trick1

Trick eye museum分左幾個唔同既區嫁:D 

同埋真係有好多好多畫~ 旁邊仲會有指示教你點樣去擺pose!

下面呢張就係其中一張畫喇~

可以拉右手邊既銀色布嫁:DD

trick2

哈哈, 有冇笨蛋俾我呃左:P (?)

其實銀色既布都係畫黎嫁!!真心勁到喊

真係有超多....既畫

但我唔劇透咁多喇 哈哈

等你地去到既時候多D開心位:D

分享下我好鍾意既幾張喇~

 

呢張真係我既大愛 哈哈 >3

trick3

omg....我想起了汗顏夫婦 :(

trick4

小色情PN sor :P

trick5

係我離開既時候...竟然見到我既小dream car! 

其實我真係好想學電單車, 但媽媽覺得太危險了 :(

omg 綿羊仔真係太可愛了♥♥♥♥

trick6

係我做呢篇既小research既時候, 見到依家既trick eye已經多左 Ice Museum~

oh~ 好棒棒喔!

Ice MuseumIce Museum

 

又係小分享心情, 

其實我真係好感謝每一個潛水睇我文既人

唔知道其他she blog既人既views係幾多...

但每次入黎見到 wow 又多左咁多人睇過, 真係好開心 :D

因為我之前都係潛水睇人地post既人 hahaha

期待與你們分享更多更多故事♥♥

 

 

得閒去PN既ig望下喇~

ig1

Instagram

 

下次再見:D

 

PN

arrow
arrow

    彭琪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()